sobota, 29 czerwca 2013

*ERROR*

Dzisiejszy poranek miałam spędzić z Hubertem i Marysią ,ale Marysia jechała na basen a Hubi musiał jechać do Babci do Szpitala :< Współczuję ...Za to jeździłam na desce z kolegą i było fajnie ^^ Lecz muszę zainwestować w nową deskę bo moja już jest w stanie rozpadu masakrycznego ... Zjechany czubek i starte kółka, propsy.
Miałam dzisiaj jechać na grila na działkę alę wolę coś zrobić w domu .. hahhaha xd nie .. wolę po prostu siedzieć na dupie i co najwyżej wyjść na dwór ...
W tym roku nie mam szczególnych planów na wakacje ponieważ wszystko się popsuło. Nie wiem czy jadę nad morze , nie wiem czy jadę na Zlot Fanów 1D ;_; Ale bluzkę sobie zrobię z napisem 1D markerem, ponieważ mama nie chce mi kupi xd 
Wczoraj mama pofarbowała mi za to bardziej włosy bo tamten kolor,chociaż mi się osobiście podobał, nie był taki jaki chciałam. 
 Chyba w to lato będę nagrywać Vlogi ale nie wiem kto będzie je oglądał jak wszyscy będą hejtować ..xd 
Hahha .. bo ja się hejtami przejmuję :P 
Może trochę :C ...... y nie :3 
Chciałabym nagrywać te głupie vlogi ale nie mam na nie na razie pomysłu ^^ Może nakręcę vloga z Lipcowego GlossyBox'a jak go zamówię, lecz ja nie jestem aż tak obeznana na kosmetykach jak inne vlogo-blogerki ....

A teraz moja tak jakby dzisiejsza stylizacja xd .. nie no wiem że to nie jest ani nie miał być blog o modzie ale jak już ... xd tego raczej nie można nazwać outfitem więc .. 


MOJE GRUBE NOGI RAZ ! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz