wtorek, 25 czerwca 2013

* コニチワ *

 KONICHI WA


Już od dawna mam obsesję na punkcie Japoni, Anime, Kolorowych Włosów, Magi i też K-Pop czy Muzykę japońską. 
Tu też chciałam wam przedstawić kilka wokalistów, zespołów czy też fajnych według mnie Anime:
 + Ayumi Hamasaki 
Japońska wokalistka, jest bardzo popularna, wykonuję muzykę współczesną 
Jej piosenki :




+ Orange Carmel 
zespół 3 dziewczyn, przeważnie ubrane jak lolitki ( japoński styl ubierania)



+ AFTER SCHOOL
8 osobowy zespół dziewczyn. muzyka współczesna . wszystkie stepują 


Jungah
Jooyeon Uee Raina Nana Lizzy E-Young Kaeun




+ KARA
5 osobowy zespół muzyczny dziewcząt 
Park Gyuri
Han Seung-Yeon
Jung Nicole
Goo Hara
Kang Ji-Young





+  DALMATIAN
Jedni z przedstawicieli tak zwanego K-Popu 

 Inati
Dari
Simon
Donglim 

 Jeesu
Daniel



_____________________________________________________________________
To chyba na tyle z mojej wypowiedzi o muzyce z Korei i Japonii.
A teraz ...
MOJE ULUBIONE ANIME EVER :
- Naruto/ Naruto Shippuuden 
-Amnesia
-Eureka Seven
- Soul Eater 
Jest jeszcze jedna seria ale obecnie  zapomniałam jej nazwy ^_^ 


ASK TUMBLR PIOSENKA NA DZIŚ ^^





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz