środa, 8 maja 2013

One Way Or Anotrher *-*

Dzisiejszy Post będzie o 1D *____________________*
Tak, tak, Jestem Directionerką :D 
I noszę czerwoną wstążkę na ręce :D 
A pro po wstążek ! Akcja genialna. Większość z was pewnie o niej już słyszałam ale nie wiadomo czy wszyscy xd 
Chodzi w niej o to że jak należysz do jakiegoś 'fandomu' to nosisz konkretny kolor wstążki na ręce żeby wszyscy mogli rozpoznać z kim trzymasz :D xd 
Niektóre kolory :

Directioners - czerwona
Beliebers - fioletowa
Mixer - różowa
Roomies - brązowa
Selenators- niebieskie
Lovatics- zielone
Swiftie- białe
Rihannanavy - żółte
TVDfamily - Czarne
Sheeranator - pomarańczowe
Brats - szara
Smilers - żółte (jaśniejsze od RihannaNavys)
Rushers - granatowe
Barbz - Ciemny róż
Arianators- turkusowy
TWfamily - ciemny zielony

Co do granatu nie jestem pewna bo ten sam kolor ma podobno Linking Park .

Jeżeli Lubicie Imaginy o 1D to zapraszam na mojego drugiego bloga : www.murasakiiro551.blogspot.com 


To tyle :D taki krótki ^_^ 
Łapcie mój rysunek Nialla :D 
/Dośka<3
____________________________________________

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz