sobota, 29 marca 2014

Sobotka

Jednak nie zmontuje dzisiaj tego filmiku z Pyrkonu. Chciałam też zamontować dzisiaj nagrany film ' Co robię w sobotę rano?', ale mój tata zabrał kabel i nie mam jak zgrać filmów na komputer :c
Wieczorem moi rodzice robią grila na działce. Przyjadę się tam późnym południem i będę robić szaszlyki. Mniam.
Dzisiaj będę też pisać dalej opowiadanie na konkurs bo mam dopiero 1,5 strony, a muszą być przynajmniej 4. Zostało mi na to 17 dni. 
Dziś tak słoneczko świeci i jest ciepło. Wskoczyłam w spódniczkę i związałam włosy w kucyka. Rzadko noszę spódniczki, bo nie lubię pokazywać swoich nóg. 
Musze zacząć pisać dłuższe i bardziej konkretne posty.  Problem w tym, że często mi sie nie chce. mam nadzieję,że latem uda mi się zrealizować mój plan czyli że będę nagrywać bardziej konkretne filmy i pisać troszkę więcej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz